Stolte lilleborgere er en ny serie fra oss, hvor du hver måned kan lese mer om hvem vi er og hva vi er opptatt av. Først ut er Sara Elise!
– Hva er dine viktigste oppgaver i Lilleborg?
– Det er å sikre driften og optimaliseringen av kundesenteret, som består av ett ordre- og ett kundeserviceteam. Kundesenteret har ansvar for flere administrative oppgaver, svarer på spørsmål via telefon og e-post, om vareflyt, produkter og tjenester, samt registrerer innkomne ordre og serviceoppdrag, sier Sara Elise.
Hun understreker at det er mål med rask responstid, og at alle ordrer innkommet før kl 14 blir registrert samme dag. Kundesenteret får mange ulike henvendelser, og det de ikke greier å svare på direkte blir sendt videre til riktig fagekspertise.
– Vi følger opp og sørger for at de blir besvart, og tar dermed eierskap til oppgaver som kommer vår vei.
Sara Elise Smaavik
Effektivisering av arbeidsoppgaver er viktig for å kunne serve kundene best mulig. Lilleborg ønsker å tilrettelegge for elektroniske løsninger, og tilbyr kundene webshop og elektronisk ordreintegrasjon. Dette sikrer i følge Sara Elise god vareflyt og gjør bestilling av varer, samt prosessen i etterkant enklere for kunden.
– Hva gjør deg til en stolt lilleborger?
– Jeg er veldig stolt over å jobbe i en bedrift som leverer kritisk viktige varer til både næringsmiddelindustri og helse. I tillegg er jeg stolt over hvordan vi er engasjert i bærekraft, og at Lilleborg tar ansvar og alltid jobber for å finne best mulig løsninger. Og ikke minst har vi et godt faglig og sosialt miljø, det er lett å spørre hverandre dersom det er noe man lurer på, eller trenger hjelp til å løse. Dette er veldig viktig for meg, og kundesenteret som team.
Når Sara Elise ikke jobber, driver hun med innendørsklatring. Takket være henne har bedriftsidrettslaget i Orkla etablert et eget klatrelag.
– Jeg liker også å tilbringe tid med venner og familie, og benytte meg av Oslos kulturelle tilbud, avslutter hun.